lunes, 15 de abril de 2013

5. Estratègies de màrqueting


-Producte: El producte és el xiclet T-Gum, amb totes les seves variants de sabors.

-Preu: El preu estàndard per unitat serà de 0.25€. D’altra banda, el preu estàndard per caixa de 10 unitats serà de 2€, mentre que el preu estàndard per caixa de 20 unitats serà de 4.5€.

-Promoció: El nostre negoci T-Gum serà promocionat per les principals xarxes socials, ja que creiem que és on més gent podem captar. Aquestes xarxes socials seràn Twitter i Facebook, de manera que a la primera intentarem aconseguir un nombre determinat de retweets i seguidors i a la segona de likes tan a la pàgina creada com a les publicacions.

-Distribució: El nostre producte estarà distribuït de manera que podrà ser adquirit tant a fàrmacies, com a supermercats (cues de les caixes), estancs i botigues de llaminadures.



*Cost de patentar el producte 12000€.


No hay comentarios:

Publicar un comentario